Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ensimmäinen kontrolli takana

Lähes vuosi sitten kuulin sairastavani rintasyöpää. Koskaan en tule unohtamaan sitä tunnetta mikä silloin tuli. En myöskään voi unohtaa kulunutta vuotta. Vaikka sen tahtoisin poistaa elämästäni. Tänään kuitenkin olen saanut kuulla oleva niin terve, kun vaan tässä tilanteessa olla voi. Uusi lehti kääntyy elämässäni. Mutta en unohda myöskään sitä tukea jota olen saanut näiltä sivuilta kanssa kulkijoiltani. KIITOS teille kaikille siitä. Toivon kaikille viime kesän sytoilijoille kaikkea hyvää tulevaisuudessa.Olen myös kuulolla jatkossakin. Tästä on tullut osa elämää. Uusille sairastuneille haluaisin sanoa saman minkä itse kuulin: Ensimmäinen vuosi on pahin. Sitten alkaa taas helpottaa. Myös kaikille muille nettikavereille kaikkea hyvää tulevaan ja voimia. Elämä kantaa. Terv Calla
calla | 20.1.2011 klo 20:29:16