Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sanoin Ei sytostaateille vaikka niitä oli määrätty, onko muita?

Minulla gradus II syöpä hormoonipositiivinen 4 syöpäpesäkettä 17mm 11mm ja 2 10mm koko oikea rinta pois. Kainalot oli puhtaat.
Oman syömishäiriön takia sanoin ei sytostaateille,koska maha ei toimi nytkään kunnolla niin miten sitten sytostaattien aikana?
Välillä pelottaa mutta en jaksa ajatella asiaa. Olen syönyt tamofenia kohta 2kk ja siitäkin aika kovia sivuoireita pää aina sekasin ja hikikohtaukset ja kylmyys vuorotellen,kasvojen turvotus,punoitus ja myös silmäluomet turvoksissa. Koitin olla ilman tamofenia 4pv ja turvotus laski pois. Olen aika sekaisin kaikesta ja minulla ei ole edes ketään läheistä saatikka ystävää joka kuuntelee. Kaikki ovat kuolleet. En uskalla soittaa syöpäpolille kun sitten määrää taas jotain uutta joka turvottaa.Vuosiakausia ollut ns. bulimia ilman oksentelua . Mietin kuolenko siis pian vai voiko olla että ei leviäkkään? en kestä muiden sanojakaan että tottakai sä otat sytostaatit ym. Olen työtön ja hoidoissa pitää rampata 30km päässä ja se ei ole helppoa kun ei ole rahaa ja pitää ruinata kyytiä aina ja sit maksaa bensoja.
tää oli vaan tällänen vuodatus siitä että onko kukaan muu sanonut EI hoidoille ja teinkö väärin? olen yli 50v
kultakutriN | 15.10.2012 klo 13:11:21