Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: osapoisto vai kokonaan
Hei, itse olen koko tämän syöpäruljanssin aikana saanut mielenrauhaa, kun olen ajatellut, että ammattilaiset arvioivat ja saavat myös puolestani päättää hoidoista, koska itselläni ei ole mitään edellytyksiä tehdä syöpään liittyviä ratkaisuja. Kerron kuitenkin aina kaunistelematta ja myös liioittelematta miltä minusta oloni tuntuu. Kysyn, jos jokin asia askarruttaa. Sitten aina lopuksi ajattelen, että mikä etuoikeus 'saada sairastaa' täällä Suomessa. En koskaan päästä edes sellaista ajatusta valloilleen, että ruoho olisi jotenkin vihreämpää aidan toisella puolella, Suomessa on huippuluokan osaamista. Sitten painan pään tyynyyn - ja sama ajatuskierros taas huomenna! p.s. Kiitos sinulle Karhutar, olet uskomaton, joskus oikein ihmettelen, että kuinka kerkiät ja jaksat aina vastata meidän kaikkien ongelmiin? t. Strawberry- osapoisto vai kokonaanvillasukka
- Re: osapoisto vai kokonaaneijuska
- Re: osapoisto vai kokonaanKarhutar
- Re: osapoisto vai kokonaanvillasukka
- Re: osapoisto vai kokonaanKarhutar
- Re: osapoisto vai kokonaaneijuska
- Re: osapoisto vai kokonaanvillasukka
- Re: osapoisto vai kokonaanstrawberry
- Re: osapoisto vai kokonaankarlip11
- Re: osapoisto vai kokonaanladybird
- Re: osapoisto vai kokonaanTikutaku
- Re: osapoisto vai kokonaanEvita59
- Re: osapoisto vai kokonaanKristitty Lilja