Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus ohi
Hienoa että leikkauksesi on mennyt hyvin ja olet myös päässyt kotiin toipumaan.Myös minulle lääkäri sanoi että dreeni olisi voinut olla vielä yhden päivän , mutta kun minulla oli jo hinku kotia niin otettiin sitten pois.
Kyllä minullakin lievää turvotusta on juuri kainalom alla,mutta katselen nyt rauhassa kun ei mitään suurempaa kipua se tuota eikä sitä nestettä ainakaan vielä kovin paljon ole.
Täytynee ottaa sitten yhteyttä osastolle,lupasivat siellä poistaa jos ongelmia tulee.
Aivan nyt on aika parannella leikkaushaava ja tosiaan odotella sitten varmoja tietoja onkologilta aikanaan.
Poistettiinko sinulta kainaloista imusolmukkeita?
Haava on minulla lähtenyt hyvin paranemaan ja jumppaliikkeet pystyn hyvin tekemään. Minulla ei ole mitään sidoksia tikkien päällä, ainoastaan sitten kun menen suihkuun laitan haavateipin päälle ettei tikit kastu. Tuntuu että "ilmahoito" auttaa nopeammin haavaa paranemaan.
Toivottavasti vältyt Flunssalta ja paranemisesi alkaa hyvin.
- Leikkaus ohituutikki-t
- Re: Leikkaus ohiKissa
- Re: Leikkaus ohituutikki-t
- Re: Leikkaus ohiirene
- Re: Leikkaus ohiellinoora
- Re: Leikkaus ohiellinoora
- Re: Leikkaus ohiirene
- Re: Leikkaus ohitasse
- Re: Leikkaus ohitanssityttö
- Re: Leikkaus ohilumikko