Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaus ohi

Odottaminen on todella raskasta. Myös minusta tuntui että jokapuolella oli uusia kolotuksia ennen leikkausta, se johtuu varmaankin siitä että kun sitä pelkää ja kun asia on koko ajan mielessä niin ne pelot alkaa tuntua fyysisinä oireina.
Olo helpottaa heti kun leikkaus on ohi ja saa tietää mitä sieltä rinnasta löytyy ja saa jonkinlaisen käsityksen omasta tilateesta.
Minun patin koko oli 2,1cm ja leikkauksen jälkeen kirurgi sanoi että sitä pahanlaatuista solukkoa oli 2mm, olin todella helpottunut, minäkin jo ehdin kuvitella että syöpä on levinnyt jo joka paikkaan kun se patti oli kuitenkin jo senkin verran iso.
Nyt on minulla näin ja olo paljon seesteisempi ,kyyneleet tulee silmiin kun katson rujoa rintaani,mutta sehän on väliaikainen ,tärkeintä on että syöpä saadaan hoidetuksi,uuden rinnan saa sitten ajallaan. Tulevastahan en tiedä, voi tulla hyviä, voi tulla huonoja uutisia , mutta ei todellakaan hyödytä murehtia etukäteen.
Voimia sinulle tulevaan leikkaukseen ,olen varma että myös sinulla on sitten paljon helpompi olla kun tietää että hoito on päässyt alkuun .
tuutikki-t | 17.11.2007 klo 15:37:06