Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus ohi
Hei!Kiva, että teillä on leikkaukset menneet hyvin, niin siis minullakin meni. Hauska seurata, että kovin erilaisia käytäntöjä on eri sairaaloissa, minä pääsin leikkauksen jälkeisenä päivänä kotiin sairaalasta, mutta dreeni oli vielä viikon sen jälkeen paikallaan. Se otettiin terveyskeskuksessa pois samalla kerralla kun tikitkin. Sen jälkeen vaikutti, että nestettä kertyy, se lisääntyi muutaman päivän, mutta nyt sitä ei ole enää tullut, mutta kyllä se tuossa ihon alla tuntuu. Kainalo tuntuu kuin olisi turvoksissa ja sitä myös kirveltää. Kättä kiristää, kun sitä jumppaan, mutta johtuu kuulemma imusolmukkeiden poistosta.
Tuo oli myös erilainen neuvo,että laitetaan haavateippi, ettei se suihkussa kastu. Minun käskettiin suihkutella haavaa, ja niin teinkin aina suihkussa käydessäni.
Minulla on huomenna leikkauksen jälkitarkastus, ja kuulen, minkälainen tilanne minulla on, eli löytyikö imusolmukkeista mitään ja kuinka ärhäkkää laatua syöpä oli. Äsken iski pieni paniikki, että jos uutiset eivät olekaan hyviä. En ole halunnut sairaalaan soittaa ja niitä kysellä.
t. Ellinoora
- Leikkaus ohituutikki-t
- Re: Leikkaus ohiKissa
- Re: Leikkaus ohituutikki-t
- Re: Leikkaus ohiirene
- Re: Leikkaus ohiellinoora
- Re: Leikkaus ohiellinoora
- Re: Leikkaus ohiirene
- Re: Leikkaus ohitasse
- Re: Leikkaus ohitanssityttö