Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Letrotzol, minkälaisia kokemuksia

Aurinkoista lauantaita kaikille!

Tättärä, olet aivan oikeassa tuon kuntoilun suhteen. Vesijuoksu ja -jumppa ne olivat minunkin lempilajini ennen "mummiksi" ryhtymistä. Nyt en ole uskaltanut ajatellakkaan uimahallia näiden alentuneiden neutrofiilien takia. Fyysinen jaksaminen on minulla hoitojen tässä vaiheessa sillä mallilla, että vasta tänään tuli mieleeni tarttua pölynimuriin. On viikko viimeistä edellisestä cef:stä ja pari viikkoa edellisestä imuroinnista.

Olen ajatellut, että näiden hoitojen sivuvaikutukset iskevät rajuimmin kehon "heikkoihin" kohtiin. Minulla myös niskassa kulumia. Huonot jalat ovat sukuvika. Vatsani on toistaiseksi kestänyt kohtuullisen hyvin. Päänsärkyjä en ole aikaisemmassa elämässäni juurikaan potenut. Nyt todennäköisesti jonkun lääkkeen sivuoireena lievää päänsärkyä. Ei sitäkään voi poissulkea, että 43 vuoden istumatyöllä on oma osuutensa näihin heikkoihin kohtiin.

Painonnousu minua eniten hirvittää. Juuri huonojen jalkojeni takia. Jos nyt olisi niin onnellisesti, että nämä Letrotzolit eivät sitä niin kauheasti aiheuttaisikaan. Vielä kun saisi tuon siipan siirtymään vähän kevyempään ruokavalioon. On niin turhauttavaa kahden ihmisen taloudessa tehdä kahdenlaista ruokaa. Kalliiksikin se tulee. Kokeiltu on.

Olen iloinen kun olen saanut lukea näistä Letrotzolikokemuksista.

Uppe
Uppe | 26.1.2013 klo 11:55:59