Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulasyöpää sairastavat sisaret!

Huomenta Päppä ja Muut kohtalotoverit!

Sinä olet kyllä tosi nuori, eli ihan varmasti tästä taudista selviät, vaikka leikkausta ei tehtäisikään, minä ainakin uskon ja toivon sitä myös sydämestäni.Vaikutatkin kaikesta huolimatta hyvin positiiviselta, joten se on jo iso asia selviytymiseen.
Sinulla on vielä elämää edessä ja paljon muille annettavaa, joten kaikki menee todella hyvin.
On ihana asia, että olette nyt tekemässä muuttoa uuteen kotiin ja se varmaan antaa muuta ajateltavaa, sekä touhua riittää, mutta älä unohda pyytää apua muutossa, jos olo tuntuu väsyneeltä, sillä kyllähän nämä hoidot vie kunnon alaspäin.
Minä itse voin muuten hyvin, mutta täytyy sanoa, että sädetyksen vaikutukset ovat viellä pitkään ja suolentoiminta sekä virtsaaminen tekee erillaisia oikkuja.
Pahimpana koen kuitenkin nämä vaihdevuosioireet, joten jos osaisin uidan, niin avantouintia vois kokeilla, vaikka minulle vesi on niin vieras elementti ja olen lapsesta saakka sitä pelännyt, kun pikkusiskoni meinas kerran hukkua, mutta onneksi vanhempi veljeni ehti apuun.
Tällä hetkellä teen kuudenkilometrin lenkkejä ja välillä poljen stepperillä, joka on ollut jo useamman vuoden minun intohimoni, sillä kun saa niin nopeasti näkyvää tulosta.
Ikäähän minulla on jo 51v, joten ei tässä olla enään nuoriakaan, mutta ei vielä vanhojakaan, tai siltä minusta ainakin tuntuu.

Oletko muuten saanut ohjeita, kun sädetystä saat, ettei limakalvot kuivu ja kuroudu?
Minulla otti hiukan lujille ruveta leikkiin sauvojen ja geelien kanssa, mutta näin jälkeenpäin se kaikki oli hyväksi.
Minä jään odotteleen kuulumisia, että miten sinun hoidot etenee ja olen hengessä mukana. Iso hali ja voimia sinulle, sekä muille näiden sairauksien kanssa taistelioille.

syöppis | 25.7.2007 klo 10:48:38