Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hirvittää, pelottaa, ahdistaa ja kaikkee siltä väliltä...
Hei Santorini, hyvä asenne sinulla nyt. Olen ihan samoja kelaillut tässä matkan varrella. Tämä tauti on niin salakavala, vaikka nyt minulla näyttää merkkerin puolesta hyvältä niin ei kukaan lääkärikään voi silti mitään luvata, vain että nyt näyttäisi hyvältä, mutta tt kuva syksyllä sanoo sitten viimesen sanan. Vaikea on pitää päätä kasassa useimmiten, mutta kun sillä murehtimisella ei kukaan voi elämäänsä pidentää kynäränkään vertaa ( sanotaan näi ihan Isossa kirjassa) Joten kunpa osaisimme elää vain tätä päivää. Ja usko minua, olen siitä hyvä esimerkki, ihmeitä tosiaan tapahtuu...Eikä ne antaisi kalliita hoitoja jos ne eivät uskoisi että niistä ei olisi apua. Sanoitko muuten voitko vielä saada sädetystä esim luustoon? Mitä myrkkyä saat nyt? Minulla näyttäisi Karpoplatin -Gemsitabiini toimivan. Toivotaan ettei heti lakkaa toimimasta...Ei muutakuin jatketaan eteenpäin niin kauan kunnes toisin todistetaan...- Re: hirvittää, pelottaa, ahdistaa ja kaikkee siltä väliltä...riitta47