Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hirvittää, pelottaa, ahdistaa ja kaikkee siltä väliltä...
Hei Tuike, viisaita kirjoitit. Minulla ollut aika kauheata, mutta olen vain jotenkin selvinnyt päivästä toiseen ja mitkään ne kauheat asiat joita olen tässä matkan varrella pelännyt ( joulukuusta asti) ei ole tapahtunut, päin vastoin on tapahtunut melkeinpä ihmeitä. Minulla pahin mahdollinen solutyyppi, ei pitänyt pystyäleikkaamaan, nyt on leikattu ym. Minun tyttäreni antoi aivan samanlaisen kommentin kun ajoittain ryven itsesäälissä ja pelkään huomista ja onko tulevaisuutta ym. Mutta se onkin sellainen läksy opittavaksi että oppii elämään tätä päivää ,ei ajattele mennyttä eikä kauheasti tulevaa. Jäi vaivaamaan miksi sinulle ei voi antaa sädehoitoa? Kirjoittele kuulumisia, eletään nyt tätä kesääja uskotaan että me selvitään.- Re: hirvittää, pelottaa, ahdistaa ja kaikkee siltä väliltä...riitta47