Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: hirvittää, pelottaa, ahdistaa ja kaikkee siltä väliltä...
kiitos teille molemmille vastauksista. mäkin oon joutunu tarttumaan luuriin ja soittamaan sairaalaan.. tuo ahdistuksen tunne on välillä niin sietämätön ettei tiedä miten päin olisi.lähinnä nuo luontaistuotejutut on juuri tuota havupuu-uutejuomaa..ainakin kynnet on kasvaneet tosi vahvoiksi ja pitkiksi ihan muutaman pullon jälkeen. lopetan juomisen taas ennen seuraavaa tiputusta. itseasiassa lääkäri joka kertoi nää huonot uutiset syövän leviämisestä puhui vaihtoehtohoidoista myös..
eilen ihanat ystävät järkkäsivät synttärijuhlat ja alku menikin ihan hienosti.. ja sit tulee yhtäkkiä täysin irrallinen olo ja tuntuu että mitä hittoa mä täällä juhlin kun elämä voi olla tässä. ei muutaku kiiren vilkkaa kotisohvalle turvaan. ja sit hetkessä se olo on taas ihan hyvä.. enkä puhu nyt oksettavasta olosta vaan paniikinomaisesta tunteesta että pitää päästä pois..
täytyy jutella hoitajien ja lääkärin kanssa noista oireista joista oon kyllä maininnut useempaan otteeseen.. primperanista en koe olevan mitään hyötyä ja ainoo viisas lääke jonka eräs hoitaja keksi on temestas joka rauhoittaa.. emend tietysti on hyvä lääke ja sitä tulee tiputuksessa mutta jotain muutakin kaipais että pystyis edes hyvinä päivinä käymään jossain.. ihan hirvittää tuo seuraava kuuri..
mutta ei auta kun jaksaa.. ja toivoo, että joku kaunis päivä tulee vielä niitä hyviäkin uutisia meille kaikille!
- Re: hirvittää, pelottaa, ahdistaa ja kaikkee siltä väliltä...santorini