Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpään sairastuneet kohtalotoverit!
Heipä hei !Ensimmäinen kontrolli on nyt sitten takana ja voi vain sanoa, että tiukille otti, kun yksinkertaisesti pelotti.
Mahani turvotus, josta aikaisemmin siis jo kirjoittelin, johtuu osittain nähtävästi poistetuista imusolmukkeista, koska niitä on otettu sen verran paljon pois, niin nesteet ei sitten kierrä kunnolla. Joten helpotus, ettei siellä mitään ylimääräistä sitten ollutkaan ja voi taas olla vähän aikaa levollisin mielin.Seuraavaan kontrolliin...
Minulla ei muuten noussut CA-125 arvo ollenkaan ennen sairauttani vaan ainoastaan Tati oli hieman koholla. Joten omalla kohdallani seurannassa minä luotan tällähetkellä kaikkein eniten vatsan ultraan.
Sytoista minulla ei jäänyt sivuvaikutuksia, ehkä pientä luitten kolotusta, mut sekin on mennyt ohi.Viimeiset hoidot sain toukokuun lopulla.
Nyt sitten nautitaan tulevasta syksystä ja eikä ressata pienistä asioista. Sen olen nimittäin huomannut, et otan asiat rennommin kuin ennen ja teen niitä asioita mistä nautin.
Mukavaa Syksyä!
- Munasarjasyöpä, II astemunasarja
- Re: Munasarjasyöpä, II asteeloisa-70
- Re: Munasarjasyöpä, II astemunasarja
- Re: Munasarjasyöpään sairastuneet kohtalotoverit!eloisa-70