Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ksymyksiä "miehen" maailmasta
Vaikeita asioitahan nämä on ja uskon, että vaikeampia asioita sellaiselle, joka ei ehkä ole vakituisessa suhteessa. Tarkoitan, että kynnys on ehkä korkeampi luoda kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen.Vaikka itselläni ikää on reilu 30, niin kyllä seksuaalisuus on jotenkin jäänyt taustalle. Ja onneksi avopuoliso on sen ymmärtänyt eikä ole ottanut sitä henkilökohtaisesti.. tai itseasiassa meillä lienee niin, että molemmille on tullut halailemisesta ja hellittelystä tärkeämpää kuin ihan itse seksiakti.
Paljon varmaan asiaan vaikuttaa sekin, että millaisena itsensä kokee ja näkee. Jos saa koottua itsevarmuutensa (Hitsi, minä olen hieno ihminen vaikkakin en enää ole se sama!!) ja kääntää kokemuksensa vahvuudekseen, niin se vaikuttaa ihan muihinkin elämän alueisiin. Kun tekee sitä, mistä itse tykkää, niin sekin auttaa tilannetta..
Ja totta, nuo lähestyvät kontrollit tekevät kummia mielelle.. olen itsekin sen huomannut.
Tsemppiä sinulle, HraManson!
- ksymyksiä "miehen" maailmastahraManson
- Re: ksymyksiä "miehen" maailmastahraManson
- Re: ksymyksiä "miehen" maailmastaCherry