Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ksymyksiä "miehen" maailmasta

Hei HraManson

Luulen että torjutuksi tulemisen pelko on ottanut Sinut valtaansa, niin ettet uskalla edes yrittää syventää orastavia suhteita. Minulla ei ole ongelmaasi mitään reseptiä, muuta kuin että jatkat luottamuksen rakentamista naisten kanssa, ilman että kuvittelet sukupuolemme odottavan Sinulta heti oikopäätä eroottisia urotekoja.

Ihan suoraan sanoen, jo pienten lasten äitinä voin tunnustaa eläneeni tuota mainitsemaasi "kummallista elämää", niin että libidon lepatus vielä sytohoitojen jälkeenkin jaksaa hämmästyttää ja yllättää. Sitä siis on, mutta se ei enää hallitse suhteita vastakkaiseen sukupuoleen niinkuin ennen. Se on tavallaan helpotus, mutta toisaalta myös huolenaihekin: teenkö mieheni onnettomaksi, kun en sytykään yhtä helposti kuin ennen?

Joten en sitten tiedä, osaanko itsekin "raatona" Sinua kannustaa tai rohkaista naissuhteissasi, mutta en epäile hetkeäkään, ettetkö voisi tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olet - kunhan itse olet ensin tullut sairautesi kanssa sinuiksi. Siitähän tässä enemmän on kysymys, kuin mistään muusta. Sinulla on jokin "muodonmuutos" vielä kesken, mutta vain Sinä itse tiedät, millainen mies sinusta puhkeaa. Miehenä kuitenkin pysyt, ei se siitä erektiosta tai sen lauhtumisesta miksikään muutu.

Salli itsellesi rakkautta osoittamalla luottamuksesi naiselle.

T. Karhutar

Karhutar | 8.11.2009 klo 23:06:37