Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ksymyksiä "miehen" maailmasta
"Aikuisen naisen" mielipiteeni on, että on naisia, jotka ovat valmiita halailemaan, suukkottelemaan ja istumaan sohvalla kainalossasi ilman varsinaista yhdyntääkin. Minä ainakin ottaisin mielelläni lämpimän miehen, jonka viereen saisi mennä nukkuun. Asioiden tärkeysjärjestys on sairastumisen tms. kokemuksen jälkeen monilla meillä naisilla muuttunut. Minä pelästytin yhden miehen kun kerroin, että mulla on yksi rinta. Onneksi hän kertoi ennen katoamistaan, että hänen äitinsä ja äitipuolensa ovat kuolleet rintasyöpään.Oletko tutustunut erektiolääkkeisiin? Saisit todennäköisesti lääkärinlausunnon perusteella Kela-korvauksenkin niistä. Oma mielipiteeni on, että niiden aika olisi sitten ihmissuhteessa kun olet löytänyt naisesi.
Kyllä on niin, että meillä viisikymppisillä on jo sitä sun tätä, joka ei välttämättä päällepäin näy. Rohkeasti vain kerrot naiselle, josta olet kiinnostunut. Ehkä hänelläkin on sinulle kerrottavaa:)
Tsemppiä T: puolinainen
- ksymyksiä "miehen" maailmastahraManson
- Re: ksymyksiä "miehen" maailmastabis-bis
- Re: ksymyksiä "miehen" maailmastahraManson