Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintasyöpä
Hei äityliini ja ikävää että sairastuit.Kiva kuitenkin että löysit tämän palstan. Itse olen saanut täältä paljon tietoa ja sitä tärkeää tukea.
Minulla on myös rintasyöpä joka leikattu heinäkuussa. Sytostaatit x6 jo takana ja odotan tässä kuussa alkavia sädehoitoja.
Kertominen lapsille on vaikeaa mutta itse olen saanut suuren suuren tuen varsinkin aikuiselta tyttäreltäni.
En osaa neuvoa kuinka kerrotte lapsillenne. Ehkä keräätte lapset koolle ja antaa tunteiden päättää jatkot. Lapset ovat ihania ja ymmärtävät kyllä. Kukin omalla tavallaan. Ihanaa että sinulla on mies tukena ja varmaan lapset myös tukevat sinua kunhan ensin selviävät järkytyksestä. Jokainen heistä varmaan käsittelee asian sitten omalla tavallaan.
Kirjoittele tunteistasi yms. aina kun siltä tuntuu. Täällä riittää kuuntelijoita.
Voimia ja halauksia Sinulle.
Mehitähti
- rintasyöpääityliini
- Re: rintasyöpäMehitähti
- Re: rintasyöpäKehäkukka
- Re: rintasyöpääityliini
- Re: rintasyöpäkutri
- Re: rintasyöpäkutri
- Re: rintasyöpäLotteliini
- Re: rintasyöpäpörrö
- Re: rintasyöpäKarhutar
- Re: rintasyöpätella