Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Terveisiä töistä!!

Hei kaikille hoidoissa oleville,tuloksia piinassa odottaville ym ihanille nettisiskoille!

Eka työviikko kohta ohi!Tänään väsyttänyt ihan kauheasti työpaikalla ja pelkäsin jo,että nukahdan kotimatkalla bussissa.
Töissä vastaanotto ollut ihana,alku kevennettyä ja olen ihme kyllä selvinnyt päivistä toistaiseksi aika kunnialla.Ajatetlin jo,ettei näillä aivoilla enää kykene entiseen työhönsä.
Työssä ihan kivaa eikä ehdi yhtään murehtia uusimisia tai muutakaan.Ei kyllä ehdi nukkuakaan tarpeeksi kun tuntuu,että väsymys aikamoinen edeleen.

Syön nyt kolmatta viikkoa Efexoria ja siitä on kyllä ollut apua.Jo heti alkuun se rauhoitti mielen,pahin ahdistus hävisi eikä tunnu stressiä niin paljon muistakaan asioista.Kuumat aallot ovat jonkin verran helpottaneet.mutta yöt kyllä katkonaisia ja huonoja enkä aina saa uudelleen unta,vaikken syöpää murehdikaan.Kaiken kaikiiaan hyvä lääke,suositteleen!!Mielialan kohoaminen kestää vielä muutamia viikkoja.
Alkuun oli kurjia mahakipuja,näköhäiriöitä,huimausta ja vieläkin ehkä näkö on vähän outo,tai sitten se on vain ikänäköä.

Peruukin jätin lopulta kaappiin ja menin tumman ja harmaan kirjavalla rokkitukalla töihin ja itse asiassa viihdyn siinä hyvin.Sikahelppohan se on kun heti kuivakin eikä tartte tehdä mitään.Aion pitääkin lyhyen kampauksen toistaiseksi,toki ehkä vähän saa kasvaa vielä.Tukasta olen tosiaan hyvin innoissani nyt,ihan oma ja aika makee rokkitukka tämän ikäisellä....

NYt toivon vaan että jaksan työssä kun tahti kiihtyy normaaliksi ja olisi kiva jaksaa jotain iltaisin kotonakin.Aika menee kotitöihin ja lasten kanss aoloon ja sitten onkin pakko mennä nukkumaan,että jaksaa herätä aamulla.

Nettiriippuvuuskin katoaa,kun ei enää ehdi kotisähköpostiakaan juuri lukea.Silti aina välillä piipahdan tänne lukemaan kuulumisianne.
Itse jahkailin kauan Efexorin kanssa,mutta jos ahdistaa ja hikoiluttaa kannattaa kysellä sitä lääkäriltä!!

Terveisiä ja halauksia kaikille!Ihme kyllä,sitä ollaan taas työkykyisiä! tautinen
tautinen | 13.9.2007 klo 17:55:07