Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Taxotere ja kortisonit

Moi...

Nyt on pari viikkoa siitä kun minulle aloitettiin Taxotere-Herceptin ja Dexametasonit kuusi tabua päivässä.

Aamulla on suht hyvä ja normaali olo, mutta kun teen jotain lihastyötä tai olen töissä koneella koko päivän niin illalla iskee ihmeellinen olo.
Tuntuu että ihan puutuu kasvot, sormet, jalat ja kaikki "kihelmöivät".
Olen jo ajatellut että onko päässä oleva kasvain alkanut kasvamaan taas ja painaa aivokalvoa...
Tietty kortisonit aiheuttavat osaltaan sen että olen kuin huumeessa koko ajan. Nukuttua en saa juuri ollenkaan muuta kuin Imovanea 2 illalla, niin kuutisen tuntia just voin kippuroida. Nukuin neljän tunnin yöunia yhdellä.
Ei kerta kaikkiaan tule uni vaikka silmiä nukuttaa.
Jostain johtuu sekin että olen jotenkin....kuin muissa maailmoissa- en osaa selittää....

Ensi viikolla on taas hoito ja kun jo ekan kerran jälkeen on kaikenlaista niin mitä mahtaa olla tulossa (no olenhan mä ennenkin saanut vastaavaa hoitoa, mutta silti se taas tuntuu oudon kamalalta).

Pitäisvaan taas saada ajatuksenkääntötemppu tehdyksi....
seliisa | 12.9.2007 klo 21:12:10