Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Olin Loop-hoidossa 28.2.
Hei!Olen silloin tällöin käynyt täällä lueskelemassa,siis joulukuusta asti,kun gynekologi ilmoitti papakokeen tuloksen eli 4.Siinä meni sitten joulu vähän pieleen synkkien ajatusten jyllätessä.Heti tammikuun alussa sain kutsun kolposkopiaan,mitä jännitin kamalasti.Ei se niin kauheaa ollutkaan mutta ei nyt miellyttävääkään....parin-kolmen viikon kuluttua sain soitella tuloksia jotka olivat:vahva muutosalue joka poistetaan Loop-hoidolla.Lääkäri ei sen kummemmin mulle mitään tarkentanu löydöksestä,mistä olenkin ollut ahdistunut.Alue poistettiin 28.2.Kuvittelin että ei mitään jälkikipuiluja olisi mutta...nää kaksi viikkoa on ollu yhtä helvettiä,hyvä kun oon jaksanu postilaatikolle kävellä,yleiskunto romahti totaalisesti.Lisäksi runsaasti kellertävää vuotoa,jota on vieläkin.Saan kysyä 28.3. poistetun palan tuloksia.Mutta tosi ikävää on ollu kun en saanu alunperin koepaloistakaan sen kummempaa tietoa....onko mulla nyt sitten ollu syövän esiaste vai ei??Mitä vahva muutosalue tarkoittaa?Kertokaa te,jotka ootte ollu samassa tilanteessa.
Terv:Luppakorva
- Olin Loop-hoidossa 28.2.Saaga