Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ekat taxot

Muutama kysymys kokeneemmille :-) Olin taxo-tiputuksessa kiirastorstaina ensimmäisen kerran, ja kaikki meni ihan hyvin.Posket nyt ovat ajoittain punoittaneet ja pieniä punaisia näppylöitä onn tullut, kuten Syöpäpolilta saatu tekstikin kertoo, että niin saattaa käydä. Kun vuorokausi oli kulunut kortisonikuurin lopettamisesta, alkoivat luusto- ja lihassäryt. Miten teillä on näitä ollut, kuinka pitkään ovat kestäneet ja miten olette lääkinneet itseänne ? Minä olen turvautunut 400 mg Buranaan. Entä kuinka paljon oireet ovat vaihdelleet kerrasta toiseen ? Tuntui myös , että ensimmäinen kortisoniton päivä tiputuksen jälkeen oli väsyttävin, kierrokset laskivat hitaista lähes nollaan ja uni maistui. Onko tämä toistunut tiellä muidenkin taxojen jälkeen ? Entä mieliala, aiempi ponnekkuus palata urheasti töihin, on vähän laimentunut, tämä kuitenkin johtunee hoidon tämänhetkisestä hoitovaiheesta.

Lämpimin ajatuksin kaikille

Päiväranta
Vastaa viestiin

--------------------------------------------------------------------------------

Päiväranta | 24.3.2008 klo 13:03:33