Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Cef-vinkkejä
Hei kaikille!Minulla oli TRAM rekonstruktio marraskuussa -07. Ei sädehoitoja ja sytostaateiksi 6 x CEF:ia. Nyt olen hoitoputkessani yli puolen välin ja tunnelin päässä häämöttää jo valoa.
Eilen sain 4.tiputuksen ja vain kaksi vielä, aika on mennyt yllättävän nopeasti. Jippii!
Yleensä vaan luen viestejä täältä, enkä osallistuu. Nyt kuitenkin jo 3. CEF:in jälkeen olotila eroa niin paljon entisestään, että pakko on laittaa korsi kekoon. Jospa joku saa apua samoista asioista :)
En osaa mitään muuta parempaan vointiini keksiä, kun ne muutokset mitä tein 3. cef:in jälkeen, ensimmäisellä viikolla. Luin kirjallisuuttaa ja sain "herätyksen"...heh.
Nimittäin silloin
1. aloitin probioottien käytön (ihan luettuna netistä uusista hyvistä probioottien tutkimustuloksista syövän hoidossa ja ehkäisyssä)
2. aloitin myös vehnäorasmehun juonnin (ostan pakastettua)
3. vihreän Sencha luomu teen käytön
4. itujen syönnin. Vaikka niitä saa myös kaupasta, halusin puhtaita, luomusiemenistä ja pavuista itse tehtyjä. Niin ostin sellaisen idätyslaatikon, mikä osoittautui mainioksi keksinnöksi. Sinimailaiset ja mung-pavut onnistuu, vaikka ei olisikaan taikinasormi :)
On se tietysti mahdollista että elimistö vaan tottuu hoitoihin ja kaikki on vaan yhteensattuma.
Kaikki muu elämässäni on aivan samoin, en yhtään mitään muuta muutosta.
Syön paljon salaattia, en osta valmisruokia vaan teen kaiken itse maustamattomista tuotteista. En käytä margariineja vaan teen itse voin-vichyn-oliiviöljyn sekoituksesta levitteen. Perunaa-leipää vaan hieman, kasviksia ja vihanneksia paljon. Erityisesti tykkään pinaatista ja ruusunkaalista. En käytä valkoista sokeria, vaan Stevia tai harvoin luomu ruokosokeria. Suolana vaan vuoristosuolaa ja merisuolaa.
Lääkkeet Primperanin + Dexametazonin otan edelleen säntillisesti ohjeiden mukaan, vaikka nyt kummittelekin ajatus, tarviinko. Päätin kuitenkin kaiken varalta ottaa ohjeen mukaan, ettei joutuisi pahoinvointikierteiseen.
Hoitoaamuna otan lääkärin luvalla 1 tbl 40mg Nexiumia, se on vatsan suojalääke.(toisen hoidon aikana oli hieman oireita ja ostin sen myös 3.cef:in aamuna, mutta silloin ei vielä ollut vielä sellaisesta muutoksesta kuin nyt aavistustakaan.
Nyt neljännen cef:in jälkeen vointi tosi hyvä jo 2.päivänä! Aikaisemmin oli noin vasta 3.viikolla!!
Ei ole metallin makuakaan suussa ja ruoat maistuu! Muuten joka edellisellä kerralla metallin makua oli suussa vielä toisellakin viikolla. En voi vieläkään uskoa... nyt nautin olosta ja hyvästä voinnista!
Tuli pitkä sepustus....kaipa saatte selvää, ketä kiinnostaa.
Kaikille hyvät voinnit ja iloista kevättä!
- Cef-vinkkejämarigold
- Re: Cef-vinkkejätuutikki-t
- Re: Cef-vinkkejämarigold
- Re: Cef-vinkkejävita
- Re: Cef-vinkkejämarigold
- Re: Cef-vinkkejäWenla
- Re: Cef-vinkkejäriitu
- Re: Cef-vinkkejävita
- Re: Cef-vinkkejähipura
- Re: Cef-vinkkejäailakki
- Re: Cef-vinkkejämargitta
- Re: Cef-vinkkejäellinoora