Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
toukokuu6
Hei toukokuu6!kiitos kauniista sanoista, ne lämmittivät mieltä. Mukava, jos olet saanut tsemppiä kirjoituksistani. Totta on, että olen koko ajan ollut optimistinen tämän sairauden suhteen, vaikka vakava sairaus onkin. Tätä sairautta ei kukaan itselleen halua, mutta sitten kun tällainen "lottovoitto" osuu kohdalle, paras on vain ajatella koko ajan, että se on voitettavissa. Itselläni syövän selättäminen oli alusta alkaen heti mielessä, enkä alkanut suunnittelemaan hautajaisiani, niin kuin moni on sanonut tehneensä. (En nyt tarkoita, että se olisi väärin, mutta itse en niin tehnyt).
Enkä aio tätä palstaa hyljätä, vaikka olen yrittänytkin ottaa etäisyyttä. Itse asiassa olen niin riippuvainen, että käyn melkein päivittäin lukemassa kirjoituksia, vaikka vähemmän viime aikoina olenkin kirjoittanut. Monista teistä tämän palstan nimimerkeistä on tullut hyviä ystäviä näiden kuukausien aikana; kokemusten jakaminen, tsemppaus ja hyvät neuvot, mitä täältä olen saanut. Tähän on jäänyt koukkuun -positiivisessa mielessä.
Nyt nautin työnteosta, tavallisesta arjesta ja perheestä. Tälläkin kokemuksella oli oma tarkoituksensa, niin ajattelen. Varmaan se kirkastuu lopullisesti vasta aikojen kuluttua.
Sinulle toukokuu6 toivon jaksamista hoitoputkeen!! Muista, että ranta siintää siellä koko ajan, kevät tulee, aurinko paistaa ja yhtenä kauniina päivänä koko putki on takana. Ja sinä selvisit siitä!
EllaM
- EllaMtoukokuu6
- toukokuu6EllaM
- Re: EllaMtuutikki-t
- tuutikki-ttoukokuu6
- Re: tuutikki-ttuutikki-t