Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
tuutikki-t
Hei tuutikki-t!Ajattelinkin Sinua tänään aamulla - kun katsoin Muumilaakson tarinoita :) !!!
Kiva, kun muistat minua! Niin - onhan tämä melkoista tunteiden vuoristorataa. Olin välillä poissa "linjoilta", kun oli minullakin tämä "siipi maassa" vaihe, ja paha sellainen. Senhän aiheutti se hirveä taudin uusiutumisen pelko, koska se mahdollisuus on olemassa, ja sitten se, kun sytostaattihoitoa ei meinattu päästä aloittamaan haavaongelman vuoksi. No nyt on aloitettu: toinen syto saatu. Minulle tulee 6xCEF + säteet + Tamofen. Pelot tulevat toki edelleenkin mieleen aika ajoin, mutta sitten lähden tuonne ulos pakkaseen kävelemään: viime aikoina onkin tullut ulkoiltua paljon!
Niin - paljosta joutuu luopumaan tämän sairauden vuoksi. Ainut mitä olen saanut, niin jotkut ihmissuhteet ovat vahvistuneet. Olen ajatellut niin, että kun nyt olen sairaslomalla, minun velvollisuuteni on huolehtia hoitojen läpikäymisestä ja omasta yleiskunnostani... jotta sitten pystyn jatkamaan työssäni. Se vähän helpottaa, kun päivät ovat pidentyneet ja kuten EllaM sanoi: aurinko paistaa.
Muuten, missä vaiheessa hiuksesi alkoivat lähteä? Hyvä kuulla, että muuten olet selvinnyt hoidoista hyvin; muistaakseni saat CEF:iä? Voimia toivon Sinullekin, ja kovasti! Viikon kuluttua hoitosi ovat jo puoleksi OHI!
Monin terveisin toukokuu6.
- EllaMtoukokuu6
- toukokuu6EllaM
- Re: EllaMtuutikki-t
- tuutikki-ttoukokuu6
- Re: tuutikki-ttuutikki-t