Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Puoliso???

Hei!
Olen rintsari, no niin tietty, en kait muuten täällä oliskaan...
Mutta mutta, onko teillä kohtalosisarilla kokemuksia, miten täysin kylmä ja tunteeton...siis empatiasta kyse....niin miten tällaisen tyypin saisi kiinnostumaan omasta kohtalostaan?????
Suoraan sanottuna tuntuu, että ukko vaan oottaa että heitän henkeni ja jätän sille kaiken omaisuuden, lapsia 3, joille haluan jättää oman puoliskoni jos huonosti käy...
Siis, kertokaa pitäisikö kylmästu erota vai riittääkö testamentti? tiedän että testamentin voi kumota...mutmut....
Itselläni hyväennusteinen rintasyöpä...mutta tilanne on mikä on....ja mies tekee kaikkensa tilanteen huonona pysymiseen... tänään mm. ilmoitti, että haluaa juhlia äitienpäivää, koska toivonmukaan se myös jää minun viimeiseksi!!!!!!!!!!!!!!!!
Miehellä maanisdepressio, minulla rintasyöpä...vau mikä yhteisö!!!!!
Lasten takia oon yrittänyt olla suht normaalisti, mutta kyllä ne tajuaa tilanteen ja nyt haluankin selvittää, että miten saan oman puoliskoni täysin lasten nimeen??? jos miehelle jää, niin kaikki menee autoihin ynnä muuhun sellaiseen leuhkimiseen, mitä on tähänkin asti ollut....paitsi etten enää rahoita tuot rikas ja mahtava mies vaihetta, mitä mies haluaisi ylläpitää....

Pikis | 10.5.2008 klo 22:06:46