Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulansyöpä
Hei syöppis,en aivan saanut selvää viestistäsisi, että oliko kysymyksessä kohdunkaulan- vai kohdunrungon syöpä, joka leikattiin tammikuussa. Itse odottelen tuloksia ja vuodan odotellessa, olen 58 vuotias ja kuukautiset loppuivat kaksi vuotta sitten.
Suretti lukea, että miten kevyesti sairauteesi on suhtauduttu. Itse olen jo kymmenen vuotta sitten turhautunut, tosin muussa yhteydessä läkäreillä juoksemiseen, kenelläkään ei ole olut aikaa eikä haluakaan kai paneutua potilaan tuntemuksiin ja parhaaseen.
Onneksi gunekologi, jolle menin muutama päivä sitten, sanoi ensimmäiksi, että tärkeintä on sulkea pois syövän mahdollisuus, ja sitä ennen puhumme syövästä ja lähdemme siltä pohjalta tutkimaan. Olikohan minulla onnea lääkärin 'valinnan' suhteen. kaikkea hyvää sinulle, mielelläni kuulen lisää. Minulle esimerkiksi lääkäri sanoi, ettei kohdunpoistoon lähdetä vaikka olisikin syöpää?? Siis että kaavittaisiin vain ja vähän annettais valohoitoa? Voimaa Sinulle ja kaikille muille, suurin osa kuulemma selviää, se lohduttaa, mammamuumi
- kohdunkaulansyöpätinttix
- Re: kohdunkaulansyöpäsyöppis
- Re: kohdunkaulansyöpätinttix
- Re: kohdunkaulansyöpämammamuumi
- Re: kohdunkaulansyöpämammamuumi
- kohdunkaulansyöpäMiisa
- Re: kohdunkaulansyöpäkoiruus
- Re: kohdunkaulansyöpätinttix