Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suurien kysymysten äärellä

Hei, kun lueskelin sinun tekstiäsi niin vastaan mielelläni koska minulle tuli syöpä "puun takaa" en todellakan osanut enkä voinut kuvitellakkaan kun menin ihan kutsuttuun mammografian kuvaukseen viime marraskuussa niin noin reilun viikon kuluttua tuli uusinta pyyntö jatkotutkimuksiin, enkä silloinkaana osanut odottaa mitä on tulossa luulin, että ne haluaa vaan uudet kuvat.sitten hän se jo valkeni osittain sillä reissulla kun otettiin neulanäyte, että on siellä joku ja jatko olikin jo tammikuun alussa osapoisto ja maaliskuussa alkoi sytostaatit. Minulla oli henkisesti kaikkein raskainta kyllä hoitojen jälkeiset olot, koska en millään jaskanut ymmärtää että miksi mä tuun näin kipeeksi kun olin ollut siihen asti aivan "terve". Perheeltäni sain paljon voimia sekä työkavereilta paljon positiivista viestiä.Minulle oli kyllä kova paikka hiusten lähtö vaikka on näinkin vakavasta sairaudesta kysymys kyllä siinä ulkonäön muutos tuntu ei sitä enää oikein tunnustanut itseensä ei pelkästään kaljuuntumisen vuoksi, ei siinä ensimmäisenä ajatuksessa ollut oma naisellisuuteni vaan parantuminen ja jaksaminen.
ael | 24.8.2008 klo 14:48:03