Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kaikkea syöpää ei leikatukaan pois -> täyspaniikki!

Hei kohtalotoveri

Eikös ole kummallista, että meidän äitien täytyy aina kannatella muita, vanhempia, miestä, lapsia, olla reipas, jaksaa ja touhuta, vaikka kuinka olisi sydän karrella ja kunto huono. Voi kuinka toivon, että sinulla olisi ystävä tai joku muu tukihenkilö, jolle pääset purkamaan ahdistustasi ja jonka kanssa saat olla heikko ja tarvitseva. Voisitko kunnalta saada mitään apua, onhan tuo kohtuuton tilanne? Ei löydy ketään nuorta tyttöä, joka tulisi vaikka leikkimään lasten kanssa silloin tällöin, niin saisit huilia?

Minulla on tähän tautiin myös lapsen näkökulma, sillä olin itse 7-vuotias, kun oma äitini sairastui rintasyöpään. Vaikka äiti kuoli 3v sairastettuaan (hoidot todellakin ovat toista tänä päivänä!!), olen sitä mieltä, että minulla oli onnellinen lapsuus. Siitä saan nyt voimaa elää omien lasteni kanssa mahdollisimman normaalia arkea.

Aurinkoa!

Lotteliini
Lotteliini | 3.6.2007 klo 18:46:01