Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kukaan päätynyt poistamaan myös terveen rintansa?
Moi Julma-Kulma!Olen sillä lailla onnekas, että tauti löytyi kesken aktiivisen liikuntapitoisen laihdutuksen. Niinpä minun ei tarvinnutkaan etsiä 85D/E -proteesia, kun olin jo ehtinyt kutistua inhmillisempään 80C/D -kokoon. Jotenka, minulla on nyt Anitan TriNature proteesi, joka on raskaampi kuin ns. kevytproteesi. Ei siis aidon rinnan veroinen, mutta kuitenkin lähinnä sopiva, ottaen huomioon että poistettu rinta oli kudokseltaan tiivistä.
Proteesin istuvuus on Anitan omissa liiveissä lähes täydellinen, ja kyllä ne Amoenankin liiveissä menevät - vaikkakin pyrkivätkin kurkkimaan keskeltä ulos. Ilmeisesti Amoenan vastaava proteesi on muodoltaan jotenkin erilainen, ja aionkin hankkia Amoenan jonkin vastaavan rinnalle - Amoenan liivithän ovat todella napakoita ja monet hyvännäköisiäkin - mitä ei ihan kaikista Anitoista voi sanoa.
Kyllähän se niin on, että surumielisyys valtaa mielen aina sovituskopissa, sillä olihan se rintavako olemassa ollessaan naisellisen kaunis näky. Aikanaan sitä ei osannut arvostaa, kirosi vain siihen kertyvää hikeä, mutta niinhän se on että aika kultaa muistot. Muuten minulla ei ole hirviöksi ja alieniksi muuttunutta rintaa ikävä.
Ja p.s. Olen epäillyt että nämä napakat proteesiliivitkin aiheuttavat kipua hiertäessään kainaloa.
T. Karhutar
- Re: Onko kukaan päätynyt poistamaan myös terveen rintansa?Karhutar