Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: KYSTIA MUNUAISISSA - MUNASARJASYÖVÄN VAI SYTOJEN SEURAUSTAKO?

Hei Jane,

Kiitos nopeasta vastauksesta! Muistan kyllä pariin otteeseen vuosien kuluessa, että minulla on ollut todella kova alavatsankipu, juuri niin että meinaa taju mennä ja sit just kun ajattelee että täytyy lähteä jonnekin kivun kanssa niin se loppuu. Ehkä tuo kysta on pari kertaa räjähtänyt ja sitten aina kasvanut uudestaan, koska sellainen taipumus kystilla kuulemma on. Minulla on polvessa kysta, Bakerin kysta, jolle ei tehdä mitään; joskus niitä leikataan tai tyhjennetään, mutta kuulemma täyttyvät uudestaan herkästi. Nyt se ei vaivaa juuri lainkaan kun olen vähentänyt vuodenvaihteessa radikaalisti liikuntaa, mutta normaalioloissa se on aika kivulias kyllä. Saa nähdä miten se reagoi kun joskus pääsen takaisin normaali liikuntatahtiini.

Mutta nyt voin vähän rauhallisemmin odottaa gyneä ja mahdollisia jatkotoimia!

Toivottavasti sinun kasvaimesi on hyvänlaatuinen; mitä varten joudut odottelemaan koepalaan ottamista? Helsingissä kutsuttiin heti koepalan ottoon, tuloksia sitten joutui odottelemaan kaksi viikkoa.

tv. thunder
thunder | 3.6.2007 klo 12:33:13