Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: Melanoomasta
No nyt on luomi poissa.Lääkäri oli sitä mieltä, että kyseessä on rasvaluomi, jolle on kuulemma tyypillistä kutina ja kihelmöinti. Puudutuspiikin pisto tuntui juurikin siltä, miltä luomessa on tuntunut koko ajan. Luomi lähti siis raaputtamalla, ja lääkäri hymyili epäuskoisena melanoomapuheilleni. Kuitenkin jäi vaivaamaan se, että kyseinen luomi on ollut minulla kauan, ensimmäinen varma muisto on yli kymmenen vuoden takaa kun suojasin sen aurinkorannalla. Ei siis ole ilmestynyt mitenkään viime aikoina, ja olen ymmärtänyt että rasvaluomet ilmestyvät vasta myöhemmällä aikuisiällä. Olen nähnyt ainoastaan vanhuksilla rasvaluomia eikä yksikään ole ollut tämän näköinen.
Lähinnä kipu ja kutina sekä luomen reunan "valuminen" toispuoleisesti huolestuttivat, toivotaan että tämä oli nyt tässä.
Patologille eivät olisi luomea edes lähettäneet, mutta vaadin että mielenrauhan takia lähettävät. Eli kolmisen viikkoa odotellaan varmistusta.
Kiitos edelleen asiantuntevista vastauksista, tämä luomiskitso ainakin sai jo vähän mielenrauhaa :)
- MelanoomastaÄrjy
- Re: Melanoomastakevätesikko
- Re: MelanoomastaÄrjy
- Re: MelanoomastaÄrjy
- Re: Melanoomastaisa_