Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: epätietoisuus
kiitos teille kaikille. tää onkin muuten tosi rankkaa, odottaminen vie hermot. multa ei otettukaan mammografia-kuvia vaan suoraan ultraan ja ohutneulanäyte otettiin-sanoivat sen olevan käytäntö kun olen nuori vielä, ikää 29v. ensi maanantaina lääkäri sitten soittaa..kerron sitten mikä on tuomio. ultrassa se ei ollutkaan niin iso vaan halkaisijaltaan n.1cm, aika pieleen meni lääkärin arvio mutta luulin itsekin sitä isommaksi, ainakin tuntuu isommalta..oli mikä oli niin olen ikuisesti teille kiitollinen ja ihanaa kun tämmönen paikka on keksitty jossa voi pelkojaan kertoa niille joilla samat jutut pyörivät mielessä. En nimittäin tunne edes ketään jolla todettu rintasyöpä, kuullut vain että kaverin kaveri tai kaverin äiti tms.Ainakin tällä hetkellä tuloksen odottelua saa ootella kaksi viikkoa täällä helsingissä...voipi olla että maanantaina lääkärin soittoa odotellessa en saa töitä edes tehtyä.
Voimia meille kaikille !!!
- epätietoisuusMsel
- Re: epätietoisuussunshine
- Re: epätietoisuusMeriTuuli
- Re: epätietoisuusedith
- Re: epätietoisuusPirre
- Re: epätietoisuusMsel
- Re: epätietoisuusMeriTuuli