Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: tiedon haluinen
Hei tittana!Jotenkin jäi sellainen tunne ettet oikein tyytyväinen ollut vastaukseen.?Luin tuota kysymystäsi uudelleen, mutta tiedätkö, ei sitä "täältä käsin"todellakaan uskalla mennä sanomaan että"juu,kyllä noista kokeista olisi jo lymfooma löytynyt,ole rauhallisin mielin" se olisi sentään aika vastuutonta.Tämänkin sairauden toteamiseksi tehdään eri henkilöille erilaisia tutkimuksia. Sairaalaan jouduttuani menin ensin ultraan ja jo siinä HETI sanoi lääkäri kuvatessaan että selkeästi näkyivät syöpäsolmukkeet mutta kun olin jotenkin niin "epätyypillinen" vaikka oli selvät oireet niin otettiin luuydinnäyte ja kun siinäkään ei varmuutta saatu niin otettiin vielä koepala.
Joten on aika paha mennä sanomaan että sinun pitäisikö sinun vaatia lisää kokeita..
Mulla nuo kokeet tehtiin ihan "automaattisesti" kuten myös magneettikuvat ja keuhkokuvat ja kokovartalokuvaus että nähtiin kaikki mahdollinen ENNEN HOITOJEN antamista.
Mielestäni sinua on tutkittu asiallisesti ja on ihme jos niistä ei esim.lymfooma olisi löytynyt mutta kun on kaikenlaisia IHMEITÄ...
Totta on myös että jos lueskelee jotain hakeakseen niin sitähän tekee itsestään vaikka minkälaisia diagnooseja ja paljon jää myös kysymyksiä..:(Itsehän sitä on parhain tuntijansa ja jos sinusta tuntuu että kaikki ei ole kunnossa niin lääkäriinhän on mentävä kunnes joku osaa antaa sinulle sellaisen varmuuden että asiat on hoidettu oikein.
Eipä tästä taaskaan ollut sinulle apua mutta toivottavasti joku muu voi antaa parempaa tietoa.
Tervehtymisiin!
- tiedon haluinentittana2
- Re: tiedon haluinensoikku
- Re: tiedon haluinentittana2