Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: tiedon haluinen
Hyvinkin kiusallista, kun ei tiedä.Kävin tossa lääkärissä kunvatsa taas kipeyty kunnolla ja näytin samalla pattia korvan takana.Lääkäri ei osannut sanoa että mikä se on, imusolmuke tai rasvapatti.Käski mennä ultraan kun kerran on ollut siinä niin kauan.Siis kyllä minä yöllä hikoilen ja päivällä se hikoilu on semmoista kylmän hikeä.En toki joka yö ja se keskittyy yöllä aikapaljon yläkroppaan rintaan ja niskaan ym.No minusta on otettu magneetti ylävatsasta jossa näkyy sen elimet eikä siellä ollut mitään.Ultra otettu kokomahasta vaikka eipä kai siinä näy sen osan imusolmukkeet.Tommoista voimattomuutta ei ole ollut.Olen toki lukennut asioista, mutta niistäkään ei ilmene, että mitä tutkimuksia tehdään ja missä kokeissa asiat näkyvät ja mikä on varmasti sulkenut asian pois.Mutta eiköhän tämä tästä.Kiitos vaan kun olet vaivautunut vastaamaan.hyvää pyhäin päivää.
- tiedon haluinentittana2
- Re: tiedon haluinensoikku
- Re: tiedon haluinentittana2