Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
Re: tiedon haluinen
Moi tittana!Onpa oudot oireet,mutta luulisi noilla kokeilla jo lymfooman ainakin löytyneen!!
Hb ainakin mulla laski todella pian.(Laihtumisesta en kysy.. sillä itse lihoin ennen diagnoosia aika reippaastikin.)
Ajattelin että voisi se jotain rankaperäistä olla, koska niissä saattaa olla todella outoja oireita..Joskus kauan sitten oli itselläni nivuset niin kipeät että välillä täytyi pysähtyä kun oli kuin puukolla olisi pistetty.Kävihän siinä mielessä kaikenlaista.Loppu viimeksi se osoittautui selästä johtuvaksi kivuksi ja saatuani akupunktiota vaiva hävisi,samassa yhteydessä oli rintakipuja ja nekin helpottivat kun selän kireydet tulivat hoidettua.
(Lymfooman toteamiseen meni tästä yli 20-vuotta että tuskin niillä oli mitään tekemistä keskenään)
Vaikka olet vasta tuon ikäinen myös vaihdevuosijutut voivat alkaa antaa merkkejä..hikoilu voisi olla siitä johtuvaa:(
ja ehkä nuo patit ovat taas ihan oma juttunsa..eikä tohon muun kropan kipuiluun lainkaan liittyviä.
Mutta hyvä että olet tyynellä mielellä. Toivottavasti löydät jostain avun kipuihisi!:)
Mukavaa syksyä joka tapauksessa! :)
- tiedon haluinentittana2
- Re: tiedon haluinensoikku
- Re: tiedon haluinentittana2