Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: tiedon haluinen

Jos haluat tietää lymfoomasta niin kannattaa noita perusoireita tsekata vaikka netistä.
Erilaillahan syövät tulevat esille eri ihmisillä joskus varmaan ihan yllättävissäkin tilanteissa.
Omalla kohdallani oli HIKOILUA (itse pidin vaihdevuosioireina (46v.) koska menkatkin vähän reistaili mutta mistä sitä tietää..)Ei siis mitään kylmänhikeä!(YöHIKOILU on lymfooman oireita mutta ei kai sitäkään kaikilla ole) Selittämätön kuumeilu on yksi oire; mulla oli ennemminkin alilämpöä tai sitt ihan pientä lämmönnousua vaikka oli kuumeinen olo.
Nivuset turposivat silminnähden(muita sairaita imusolmukkeita oli aortan ja maksan lähellä ym.mutta ne näkyivät vain kuvissa) Välillä tuli totaalinen voimien loppuminen.Lääkäriin hakeuduin kun toinen jalka turposi niin että kävely oli kivuliasta ja liki mahdotonta.Tässä vaiheessa hb laski parissa kuukaudessa 138>112.
Että tämmösiä.Kiusallistahan tuokin on kun ei tiedä mikä on vikana, mutta ehkäpä se siitä selviää.:)
soikku | 30.10.2008 klo 21:58:22