Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Mahasyöpä ym.

Mulla ongelma kesti niin monta vuotta ja lääkäriltä lääkärille mentiin. Yks jo totes, että "kuvittelet vaan olevas kipeä."
Onneks vihdoin oman kotikunnan lääkäri otti asian vakavasti ja kirjotti lähetteen naistentautien polille.

Siellä ei edes epäilty endoa. Meni kaks vuotta ravatessa tutkimuksissa ja mitään ei muka löytyny.
Vihdoin olin niin kipeä, että olin viikon osastolla eikä edelleenkään mitään syytä muka löytyny.

Pääsin vatsan tähystysleikkaukseen ja niinpä sieltä löyty endoa, mutta vähän. Pari vuotta tappelin lääkkeiden kanssa ja toisessa leikkauksessa löytyikin todella paljon enemmän. Eli mulla on koko ajan lisääntyny.

Endo voi olla hyvinkin huonosti todettavissa, koska pienikin määrä endosolukkoa voi aiheuttaa mielettömän suuret kivut!

Sulle olis hyvä, jos pääsisit kunnon lääkärille ja tähystysleikkaukseen. Tuosta leikkauksesta on todella helppo toipua, joten se kannattaa kokeilla!

Mulla itsellä ei vaan nuo e-pillerit kunnolla auttanu endoon, mutta kannattaa kokeilla, jos ei muuta keinoa löydy.
Eli sitkeesti hakemaan apua!!!
Hannem | 27.4.2006 klo 13:22:38