Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Mahasyöpä ym.

Moi!
Mun mahasyöpäni leikattiin jo 4 v. sitten, ja henkeni pelasti fiksu erikoislääkäri, joka heti määräs mut tähystykseen.
Eli varaa jo itsellesi aika tähystykseen niin pääset turhista paineista!! Eihän se letkun nieleminen mitään mukavaa ole, mutta kun tietää mistä syystä se tehdään, ilolla sitä nielee vaikka puutarhaletkua. Täytyy kyl myöntää, että siltä se kyllä tuntuikin..
Kaikki raskaimmat hoidot leikkauksen lisäksi on jo kaukana takanapäin, ja olen takaisin työelämässäkin ollut jo 3 v.

Oireita ei ollut edellä mainittujen vaivojen lisäksi kuin yöllinen pahoinvointi ja tyhjävatsakipu, joka varsinaisesti ajoi mut lääkäriin. Heräsin aamuyöstä voimakkaaseen pahoinvointiin, jota kesti pari tuntia. Olin aikaisemmin ollut täysin terve, ilman minkään sortin vatsavaivoja, ja sukuni ensimmäinen syöpäpotilas. Merkillinen juttu.
pepi | 7.3.2006 klo 16:00:05