Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kuulumisia ja kysymyksiä

Kyllä syö pientä mieltä. Soittelin tänään jälleen sisätautipolille, josta en saanut muuta irti, kuin sen, että minulle on tänään lähetetty kirje, joka mahdollisesti, jos on kiireellinen, saapuu minulle jo huomenna ja että minulla on tulossa labroja ensi kuussa ja lääkärin soittoaika labrojen jälkeen. Tuloksiani ei näkynyt siellä vieläkään, eikä siellä osattu sanoa, mitä saan kirjeessäni, tuleeko leikkausepikriisini (jonka toivottavasti edes lääkärini on saanut) tai edes vielä kutsuja niihin labroihin, vai mitä sieltä tulee. Monimutkaista. Joksaiseen kysymykseeni sain vastauksen: "En osaa sanoa".Epäilen ainakin tulevien labrakokeideni liittyvän toivomaani reumatekijän katsomiseen verestä, koska minulla on satunnaisia nivelsärkyjä ja sitä minulta ei ole katsottu, mutten saanut irti polin virkailijalta edes sitä, mitä labroja minulta otetaan. Tosin minulle on sanottu, että vertani pitää tarkkailla muuttuvien veriarvojeni takia. Alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään tämä, enkä yhtään tiedä, mitä tehdä. En usko siellä olevan mitään vakavaa, mutta miksei sitä voida kertoa suoraan, vaan pidetään jännityksessä viimeiseen asti. Sanoin puhelimessa sille polin virkailijalle, ettei minulla onnekseni ole mitään vakavaa, kerta jatkotoimenpiteinä minulla on labrat ja pelkkä soittoaika lääkärille, johon jälleen sain vastauksen: "En osaa sanoa". Lisäksi hän sanoi, että jos minut on siirretty jollekin toiselle polille, niin silloin heillä ei näy minun tietojani. Tokaisin, että miksi minut olisi yhtäkkiä siirretty toisaalle, kerta viimeisimmässä lapussani lukee selvällä suomenkielellä, että tulosten jakelu on sisätautien poliklinikka, lääkärini ja minä itse. Siihen jälleen ei osattu sanoa mitään. Tekisi mieli jo ihan tämän meidän sairaalan takia muuttaa muualle! Ei tällaista kukaan jaksa ja tuntuu, että kun on vielä sen verran nuori, niin ei tarvitse ottaa vakavasti. Aluksi kaikki meni hyvin ja sitten kun hetkeksi on tyytyväinen saamaansa palveluun, niin kaikki kaatuu. Voi kun voisi suoraan lääkärille soittaa, muttei sekään ole mahdollista. Kyllä helpottaa, että sai taas avautua, vaikka pitkäksi ja epäselväksi varmasti kirjoitus menikin. Ilmoittelen heti, kun saan sen kirjeen, mitä siitä ilmenee ja muutenkin saatan välissä purkaa jälleen tuntojani. Kiitos kaikille saamastani avusta ja tuesta, siitä on ollut minulle suuri apu! Keväisin terveisin: Samaria
Samaria | 24.3.2010 klo 17:47:04