Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kuulumisia ja kysymyksiä

Täällä jälleen kirjoittelen, koska olen sen huomannut helpottavan, vaikka tekstiä tulee paljon. Tänään sain kutsun verikokeisiin, jossa minulta tosiaan otetaan ainakin reumakokeet ja tietysti perusverenkuvaa ja erittelyä sun muuta, mutta sitten minulta otetaan myös pintamarkkeri (B-HemMark). Osaako täällä joku sanoa, mitä tuo tarkoittaa? Minulla on tosiaan ne lymfosyytit ja valkosolut olleet koholla, niin liittyykö tuo nyt siihen? Olen todella huono näissä, enkä tiedä mistä kysellä koska olin tänään puhelimessa sairaanhoitajan kanssa ja hän ei osannut minulle noita selittää, mitä tarkoittavat. Huomenna pitäisi lääkärin minulle soitella, kun pitäisi selvitellä, miksei imusolmukkeeni tuloksia ole siellä vieläkään! Meidän sairaalassa on patologi ja näyte on ihan siellä tutkittu, joten ei voi kestää näin kauan. Sanoin kyllä tänään sairaanhoitajalle, että on se kiva kun jatkotutkimuksiin laitetaan, mutta eikö vanhat pitäisi hoitaa ensin. Jotain se hoitaja mumisi siellä. Olen nyt päättänyt itse alkaa soittelemaan kaikki polit läpi, missä olen sairaalassa ollut, jos vaikka jostain niistä löytyisi, jos olisivat lähettäneet tulokseni väärään paikkaan. Jos ei onnista, niin pitäisikö sitten ottaa jo potilasasiamieheen yhteyttä? Kiitos jo etukäteen, jos joku vastailee. Jaksamisia ja tsemppejä tänne kaikille! T:Samaria
Samaria | 25.3.2010 klo 21:57:21