Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kuulumisia ja kysymyksiä

Hyviä uutisia! Lääkäri soitti tänään aamulla ja sanoi imusolmukkeeni olleen reaktiivinen! Sanoin kuitenkin haluavani lapun siitä kotiin ja hän lupasi sen minulle jossain välissä hommata(?) ja lähettää. Nyt sitten enää vain verikokeet ja selvitystä veriarvoilleni, sekä jotain muita tutkimuksia, koska oireeni jatkuu. Mitä ihmettä tämä voisi olla.. Veriarvonikin ovat pikkuhiljaa huonontuneet.. eivät ole olleet ihan silloin alusta alkaen (n. 7 kk taaksepäin).. Sitten kun noita turvonneita imusolmukkeita on tosiaan ympäri vartaloa. Kaikki mahdolliset tulehdukset katsottu..lämpöily jatkuu ja väsymys myös, vaikka kevät on jo pitkällä. Se inhottaa, että minulle sanottiin, että siitä näytteestä näkee paljon, mutta en ole sitä edes kotiin saanut, että voisin itse sitten katsoa, kun lääkärillä on kiire vastata mun kysymyksiin. Tuskin siinä pelkästään lukee:"imusolmuke on reaktiivinen". Kai siinä muitakin selvityksiä on. Mitä teen? Kaikki tuntuu niin sekavalta..
Samaria | 26.3.2010 klo 10:15:47