Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Re: Kuulumisia ja kysymyksiä

Jaahas, nyt on kyllä pakko avautua tänne, jos ja kun vaikka helpottaisi. Soitin tänään kuukauden odottelun jälkeen leikatun imusolmukkeen tuloksia sisätautipolilta ja sain kuulla, ettei sinne ole tullut tuloksiani. Siinä sitten hoitajan kanssa yhdessä ihmeteltiin, minne ne ovat kadonneet, koska niiden olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tulla kuukaudessa. Eipä ole meidän sairaalassa ensimmäinen kerta, vaikka olisivat hukkuneet kokonaan. Nyt sitten alkavat kiireellisesti selvittelemään niiden kohtaloa. Toivoa sopii, että jostain löytyvät, tai että patologi on edes tutkinut koko näytettä. Huolettaa kovin ja itse olin jo kovasti siinä uskossa, ettei siksi ole kuulunut mitään kuukauteen, että selviän puhtain paperein. Nyt sitten saa taas jännittää, lähinnä sitä, että tietoni löytyvät. Soittelevat sieltä heti, kun tilanne on saatu selvitettyä. Olisi itse pitänyt soittaa aikaisemmin, mutten halunnut huohottaa kenenkään niskaan. Olisi vaan pitänyt ensimmäisestä oppia, että perään sinne on aina soitettava! Toivottavasti seuraavan kerran saan tänne kirjoitella hyviä uutisia ja lopullisen diagnoosini. Hyvää kevään odotusta tänne ja liput korkealla kaikesta huolimatta!
Samaria | 18.3.2010 klo 22:05:00