Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Onkohan minulla syöpä?
karmivaa odotusta ja pelkoa
olen 33-vuotias nainen, tässä minun tarinani...olin vuoden verran labraseurannassa koholla olevien ja nousevien trombosyyttien vuoksi. koska arvot ovat vain nousseet vuoden aikana, sain lähetteen hematologian pkl:lle meilahteen. no, sieltä tulikin sitten viikossa aika tutukimuksiin (molemmilla vanhemmilla syöpätausta). tänään otettiin koepalat luuytimestä ja luuydinnestettä sekä suuri määrä eri labrakokeita (syöpäkokeita ym...). kahden viikon kuluttua otetaan keuhkokuva ja ylävatsan UÄ.
tietynlainen epävarmuus loppui tänään, kun sain tänään tietää mitä mulla nyt sitten epäillään. eli lääkäri epäilee essentiaalista trombosytoosia. olen lukenut kaiken mahdollisen tiedon netistä, tuntuu vaan ettei tietoa ole kuitenkaan riittävästi saatavilla. tavallaan nyt ymmärrän järkyttävän väsymyksen tunteen, mikä on hallinnut elämääni jo jonkin aikaa. taudin kuvaan kun kuuluu kova väsymys. moni asia myllertää mielessä ja välillä ahdistaa kovasti. olisi kiva kuulla samassa tilanteessa olevilta, miten sairaus on vaikuttanut elämään ja vointiin pidemmän päälle.
saan kuulla tuomioni 20.11, siihen asti on vaan elettävä pelon ja epätietoisuuden kanssa.
toivottavasti edes joku osaisi jotain sanoa...
voimia kaikille kovasti!
- karmivaa odotusta ja pelkoasinivuokko
- Re: karmivaa odotusta ja pelkoasinivuokko
- karmivaa odotusta ja pelkoasinivuokko