Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: taustaa tapaamiseen

..siis entinen "Leskeksi joutunut"

*mieheni menehtyi ruokatorvensyöpään, joka levisi hoidoista huolimatta maksaan ja keuhkoihin. Eli ensimmäisestä diagnoosista vuoden.
*käytiin läpi kemo- sädehoidot, sytostaatit, maksan kemoembolisaatiot..
Hoidot, ruokahaluttomuus/kuivuus ja kuumeilu vei mieheni ajoittain sairaalaan tippaan "hakemaan voimia" jolle tielle jäi helmikuussa 3 viikon tiputuksen jälkeen.
*Perheemme: minä 33v, poika 9v (ja miehen tytär 16v)
Jäin "yksin" vieraalle paikkakunnalle, (jonne muutettiin 4kk ennen miehen sairastumista) velkoinemme, taloinemme, firmoinemme..
Suru on valtava! Itse tunnun polkevani paikalla. Apua en ole hakenut.. mielessä käynyt n. tuhat kertaa. Onhan tämä palsta! Onneksi on lapset sekä vanhemmat, appivanhemmat ja ystävät puhelimen tai lähimmät tunnin ajomatkan päässä.
Itse toivoisin tapaavani samassa tilanteessa eläviä samoja asioita kokeneita ihmisiä, jotka ymmärtävät tämän murskaavan surun ja tuskan.
Toivottavasti nähdään!
-Lohduton-
Lohduton | 4.10.2006 klo 23:50:11