Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: taustaa tapaamiseen

En tiedä pääsenkö tapaamiseen mutta yritetään. Olen vähän arka lähtemään. Olen ainoa tytär. Minun veljeni on vuoden vanhempi ja muita lähisukulaisia ei ole. Opiskelen hoitoalaa. Äitini sairasti neljä vuotta munasarjasyöpää. Kun sairaus havaittiin se oli jo levinnyt luokka kolme. Nestettä poistettiin ensin ja sitten oli leikkaus. Siitä äiti selvisi hyvin. Sitten oli taksol-sytostaatti. Niitä äiti sai kuusi kertaa kolmen viikon välein. Hoidot jouduttiin keskeyttämään koska äitini painoi alle neljäkymmentä kiloa. Pidettiin taukoa ja äiti alkoi voida paremmin. merkkiarvot ca-125 oli hyvä. Tauti eteni kuitenkin ja merkkiluku nousi. Yritettiin toista sytosta ja aluksi se auttoi ja äiti kesti sitä paremmin. Sitä äiti sai vuoden ja sitten se ei enää auttanut ja yritettin vielä uuttta caelyxia muistaakseni . Siitä ei ollut mitään apua. Viimeisenä oli hormoonihoito tamefoon. Nestettä kertyi ja äiti heikkeni. Tässä kuussa tulee vuosi ja neljä kuukautta äitini kuolemasta.
susie | 2.10.2006 klo 17:38:33