Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Voimat loppu
Otan osaa ja toivon sinulle voimia, iso halaus täältä. Uskon että sinulla on nyt vaikeaa ja elämältä on pohja hukassa tällä hetkellä. Kuulostaa niin tutulta tuo mitä koet nyt. Itse menetin mieheni syövälle tammikuussa, eli 10 kk:tta sitten. Isäni kuoli syöpään tasan kolme vuotta sitten.Toivon sinulle todella voimia jaksaa päivä kerrallaan. Sitä se alkuun on. Yrittää saada jonkinlaisen päivärytmin, syödä, ulkoilla, nukkua, olla läheisten kanssa. Helpommin sanottu kuin toteutettu. Pyydä rohkeasti ulkopuolista keskusteluapua, esim psyk. sh. tai psykiatri.
Minä olin sairaslomalla pitkään mieheni kuoleman jälkeen.Hain myös ulkopuolista keskustelu apua. Ensin valtavaa väsymystä mutta sitten unettomuutta, ruokahalut meni,laihtumista, keskittymisvaikeuksia, ja koko tunteiden kirjo laidasta laitaan. Kesän kynnyksellä pystyin palaamaan töihin ja vasta kesän jälkeen olen alkanut päästä taas elämään kiinni. Edelleen päivät vaihtelee, mutta nyt tuntuu jo siltä, että kyllä tästä selvitään, vaikka sitten sisulla. Isääni ja miestäni on ikävä, mutta sydämessäni he kulkevat mukana loppuelämän. Elämä jatkuu, mutta toisenlaisena. Paljon on hyvää vielä edessä, siihen luottaen.
Sinulla on nyt raskaat ajat, mutta yritä tehdä välillä jotain mukavaa, mistä olet ennnen pitänyt, vaikka vähän itseä pakottamalla. Niin kulunut kuin lause onkin, voin sen allekirjoittaa, aika auttaa ja hiljalleen, Iso Voimahali!
- Voimat loppu^nanna^
- Re: Voimat loppukevätuni
- Re: Voimat loppu^nanna^
- Re: Voimat loppuZatuska
- Re: Voimat loppu^nanna^
- Re: Voimat loppuleski64
- Re: Voimat loppuKitty
- Re: Voimat loppuhanhikki