Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Voimat loppu
Hei vaan ! tuntuu tosi tutulta ettei mikään tunnu miltään. mieheni kuolemasta on kolme kuukautta ja se on ikuisuus. Iloa voin tuntea joskus tutussa seurassa ja yritän pitää myös huumoria yllä vaikka se on joskus "sellaista mustaa huumoria" Sen avulla kait itse voin jotenkin selvitä arjesta yli. Mutta ei tunnu joulun tulo enään kivalta ei tee mieli leipoa ja laitaa, eikä mitkään valot piristä sitä tuskaa ja ikävää mitä minäkin tunnen. Kaipaan olkapäätä ja sitä ettei tarvisisi kaikkea päättää yksin. Asioita on paljon hoidettavana ja työ raskasta vaikka se pitää minua myös jaloillani. Uskon että suru joskus hellittää vaikka ei varmasti jätä. Mietin taas terapiaan menoa tai sururyhmää. toivottavsti sinulla on hyviä ystäviä tai läheisiä, jotka potkivat eteenpäin. Onneksi minulla on ollut ilman heitä en olisi selvinnyt yksin. Eikä yksin pidä jäädä vaikka olisi joskus niin hyvä vain käpertyä ja masentua omaan kaaokseensa. Voimia T. hanhikki- Voimat loppu^nanna^
- Re: Voimat loppukevätuni
- Re: Voimat loppu^nanna^
- Re: Voimat loppuZatuska
- Re: Voimat loppu^nanna^
- Re: Voimat loppuleski64
- Re: Voimat loppuKitty
- Re: Voimat loppuhanhikki