Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Voimat loppu

Itku tuli kun luin viestisi, otan osaa suruusi. Viime syksyn tunnelma tuli niin eläväsi mieleeni miten olin poissa tolaltani. Itselläni puoliso menehtyi syöpään jo heinäkuussa 2010 ja olen edelleen tosi surullinen. Ikävä on suunnaton ja varsinkin kun on Joulu tulossa sydäntä ahdistaa niin että tuntuu että se pompahtaa ulos. Ehdimme olla aviossa vain reilu 3 vuotta kun jäin leskeksi. Monet joilla läheisellä ollut samanainen tilanne ovat lohduttaneet ja kertoneet että kulunut jopa 2 vuotta ennenkuin leski pääsyt uuden elämän alkuun. Onneksi minulla lohtuna 2 tervettä lasta 12 ja 15 vuotiaat...sinäänsä "kyllä suuret moitteet" että kukaan ei minulle kertonut julkiselta puolelta että minulla on lapsille perhe-eläkeoikeus koska heidän isäpuoli oli menehtynyt siitä huolimatta että itse olin liian nuori saamaan leskeneläkettä (alle 50 v) TYÖKAVERINI kertoi sen kuukausia myöhemmin ja teinkin sitten hakemuksen... Jaksamista sinulle Jouluun ja loppu vuodelle lämpimin ajatuksin leski-64
leski64 | 27.11.2011 klo 19:42:04