Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini ja kova suru...
Hei Tanja,en tiedä osaanko sinua auttaa mutta kuunnella ainakin voisin...Oma äitini kuoli 29.12.2005, vain reilut 2 kk sen jälkeen, kun hänellä oli diagnosoitu uusiutunut lymfooma. Ja suruani sen tähden työstän edelleen, oma tilanteeni ei ole tai ole ollut niin paha kuin sinulla, mutta nyt alkuvuodesta olen alkanut käydä psykologilla; minulla puhkesi jonkinasteinen syömishäiriö jonka "varjolla" pääsin psykologille ja samalla puhumaan myös äidin kuolemasta ja siihen liittyvistä tunteista: syyllisyydestä, kiukusta, ikävästä, ykisn jäämisen tunteesta, vaikka mistä.
Olet tosi nuori - itse olen nyt 28 ja tunnen silti olevani edelleen liian nuori pärjäämään ilman äitiä. Onko sinulla sisaruksia, isää tai muita sukulaisia, joiden kanssa puhua tai jotka voisivat auttaa sinua? Tai hyviä ystäviä? Näiltä sivuilta ainakin löytyy saman kokeneita, jotka ymmärtävät..
Parempia päiviä ja aurinkoa elämääsi, halauksin
Tiltu_R
- Re: Äitini ja kova suru...Tiltu_R
- Re: Äitini ja kova suru...tuulapirkko
- Re: Äitini ja kova suru...surusyksy