Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äitini ja kova suru...

Tanja-hyvä,
Olen kovin pahoillani puolestasi, siitä että menetit äitisi niin nuorena. Voiko mummusi auttaa sinua enemmän, olla äidin korvikkeena jollakin tavalla, jouduttaa pääsyäsi ammattiauttajalle? Mahdollisuuksia nimittäin on kyllä, jos jaksaa etsiä ja olla luja siinä. On vain niin ikävää, että kun on itse väsynyt ja masentunut, ei tahdo jaksaa mitään, tiedän sen omasta kokemuksesta.
Hyvä että löysit lopulta tämän keskustelufoorumin, täällä voit ainakin puhua muiden "syöpäorpojen" kanssa, joilla on ollut samanlaisia kipeitä kokemuksia, huomaat ehkä, että surun jakaminen meidän kesken helpottaa vähäsen omaa tuskaasi.
Minäkin löysin tänne vasta melkein vuosi lasteni isän syöpäkuoleman jälkeen, ja minulle teistä suruystävät on tullut korvaamaton apu.
Tanja, äitisi elää kanssasi aina, jos voit näin uskoa, ja valvoo tyttöään sieltä enkeleiden maailmasta. Hän varmasti haluaa sinun myös selviävän surusta ja ikävästä vähitellen, sinulla on upea elämä odottamassa, varmasti omia lapsiakin, joille sinusta tulee yhtä hyvä äiti kuin omasi oli sinulle.

Tänään, naistenpäivän iltana, lähetän sinulle erityisen lämpimät voimahalit bittitaivaan kautta!

Lämmöllä, rakkaudella Tuulapirkko
tuulapirkko | 8.3.2007 klo 19:21:22