Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äitini ja kova suru...
Hei Tanja,Itsekin olen äitini nuorena menettänyt enkä siltikään tiedä mitä sanoisin sinulle lohduttaakseni. Minä menetin äitini 28.3.2005 eli kohtapuolin kaksi vuotta sitten. Täytin sinä kesänä vasta kaksikymmentä. Ja samoin kuin sinä,tunsin että niin paljon jäi vielä annettavaa puolin että toisin. Äiti ei ehtinyt näkemään mitä minusta vielä voi tulla. Ja minä menetin elämäni tärkeimmän ihmisen,tukeni ja turvani. Ikäväkseni en voi vieläkään sanoa olevani paremassa tilanteessa henkisesti. Sen voin kuitenkin sanoa että tästä ryhmästä on ollut suuri apu tunteiden purkamisen suhteen,vaikka olisikin läheisiä ihmisiä ympärillä joille voisi puhua,joskus vain on helpompi kertoa se tänne. Ammattiauttajasta on ollut myös minulle hyötyä,vähän yli vuoden käyneenä tiedän konkreettisesti kuinka paljon se voi hyvinvoinnille tehdä ja toivoisin todella että kaikki apua haluavat sitä saisivat. Mutta niin kauan kuin sitä mahdollisuutta ei anneta täällä on hyvä käydä ja myös minulle saa laittaa viestiä jos haluaa yksityisenäkin.
Paljon voimia jatkoon sinulle että muillekin ryhmäläisille!
- Re: Äitini ja kova suru...Tiltu_R
- Re: Äitini ja kova suru...tuulapirkko
- Re: Äitini ja kova suru...surusyksy
- Re: Äitini ja kova suru...juno